Łączna liczba wyświetleń

środa, 4 lipca 2012

Rozdział 1

*Paczadłąmi Hazzy*
Stoję właśnie przed moim domem. Kurcze. Nie było mnie tu przez 2 lata. Najpierw był występ w X-Factorze potem ciągłe trasy koncertowe z chłopakami aż w końcu zdecydowaliśmy się mieszkać razem.
Teraz pomyśleliśmy że powrót do Londynu nie jest złym pomysłem no i ...jesteśmy, a raczej jestem bo reszta poszła z tym głodomorem Niallem do Nandos.
- Mamo! Juls! Wróciłem!- krzyknąłem ale nikt nie odpowiadał. Czyżby nikogo nie było w domu?? Postawiłem swoje walizki obok drzwi i skierowałem się do pokoju Julie. Moim oczom ukazał się dziwny widok. Jakaś zapłakana dziewczyna spała na łóżku mojej siostry, a ona sama głaskała tamta po włosach.
- Juls?...- byłem nieco zdziwiony.

*Oczami Julie*
- Juls?...- usłyszałam za moimi plecami. Tak. byłam już w domu ponieważ dwie godziny temu przyprowadziłam tutaj Britt, a teraz ona zasnęła ze zmęczenia na moim łóżku. Odwróciłam się i ujrzałam...Hazzę.
- Harry?...Jejciu ale ty się zmieniłeś- podeszłam do niego i przytuliłam go. Odwzajemnił uścisk.
- Ty...też - odpowiedział i skierował wzrok na Britt- kto to?
- Moja przyjaciółka...chłopak ją zdradzał, a ona gdy się o tym dowiedziała po prostu się załamała - powiedziałam i wybuchłam płaczem- ja od razu wiedziałam że to nie chłopak dla niej, ale ona się uparła!! - mówiłam płacząc.
- Ciii...- Harry widocznie przejął się tym że płaczę bo przytulił mnie i gładził moje włosy. Odwróciłam się i zauważyłam że Brittany patrzy na nas ze zdumieniem.
************************************************************************
Sorki że taki krótki następny będzie dłurzszy. Pamiętajcie:
3 komcie = następny rozdział

5 komentarzy:

  1. Krótki a naprawdę świetny che mi się czytać i czytać świetna opowieść ; **

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam do mnie ; ) http://uzywajac-zycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej,
    Super rozdział nie moge sie doczekać następnego!!
    Tylko czemu taki krótki , za szybko się kończy ;D
    Zapraszam do mnie : http://zaczarowana-milosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie<33 Wspaniale piszesz, czekam na nn.
    Buziaczki. xoxo.

    OdpowiedzUsuń