Łączna liczba wyświetleń

sobota, 29 września 2012

Rozdział 28

*Oczkami Britt*
Obudziło mnie delikatne łaskotanie w policzek. Po chwili poczułam też czyjeś usta na moich. Harry. Powoli otworzyłam oczy i tym samym spojrzałam w zielone paczadła Hazzy.
- Jak się spało??- zapytał jednocześnie delikatnie mnie całując.
- Wyśmienicie- zachichotałam przypominając sobie zdarzenia z tej nocy.
- Cieszę się- odpowiedział i znów mnie pocałował- chodź, musimy już wracać- mówiąc to podał mi rękę i pomógł wstać. Potem ociągając się poszliśmy w stronę samochodu Loczka...

*Oczami Kate*
Niall nadal patrzył na mnie badawczo, a ja po prostu się zarumieniłam i spuściłam wzrok. Nagle moje paznokcie stały się niezwykle interesujące...
-Kate...- chłopak poniósł się i usiadł na kanapie. Po chwili z  jego pomocą pozbierałam się z podłogi i usiadłam obok niego.- Kate...- dlaczego on znów powtarza moje imię??- Bo wiesz... może to dziwnie zabrzmi bo my nie znamy się zbyt długo, ale ja... ja się w tobie zakochałem...- powiedział jednocześnie  nerwowo pocierając dłonią swój kark. On mnie... kocha. Zakochał się we mnie. ZA-KO-CHAŁ!! Bosh. Ale ja się cieszę. Ale... czy ja też go kocham?? Czy ja jestem w nim  tylko zauroczona?? Muszę sobie to wszystko poukładać.
-Niall... ja muszę to przemyśleć... przepraszam- szepnęłam i wyszłam...

*Perspektywa Nialla*
Głupek. Głupek, głupek, głupek. Po co ja ją całowałem?! Po co przyznałem się jej że ją kocham?! Ale ze mnie idiota. Wolałbym żeby mnie znienawidziła i powiedziała że nie odwzajemnia moich uczuć niż żeby trzymała mnie w niepewności. Czemu?? Czemu ona mnie nie kocha?! Co jest ze mną nie tak?! Muszę jakoś zdobyć jej względy. I już chyba wiem jak to zrobię...

*Paczadłami Kate*
Usiadłam na łóżku, ukryłam twarz w dłoniach i głośno westchnęłam. Dlaczego to wszystko musi być takie trudne?! Dlaczego teraz, gdy Niall wyznał mi że mnie kocha ja nie mogę określić swoich uczuć do niego?! Muszę się nad tym wszystkim zastanowić. Czy ja go kocham?? Przypomniałam sobie wszystkie chwile spędzone w jego towarzystwie. Nie wiem dlaczego, ale zawsze cieszyłam się jak dziecko gdy go widziałam. Bez powodu się przy nim rumieniłam, zawsze uśmiechałam się na jego widok, a gdy mnie dotykał moje ciało przeszywały przyjemnie dreszcze. Ale czy to jest miłość?? Nie wiem... chyba.... tak. Poza tym te wszystkie motylki w brzuchu kiedy się z nim całowałam... nie miałam tego przy żadnym innym chłopaku. Moje myśli cały czas błądziły koło jego osoby. Raz nawet o nim śniłam... Nagle uświadomiłam sobie że ja go kocham. Muszę mu o tym natychmiast powiedzieć. Zerwałam się z łóżka i zbiegłam po schodach do kuchni gdzie najprawdopodobniej spotkam Nialla. Zdziwiłam się gdy go tam nie zastałam. Gdzie on może być?! Nagle zauważyłam na stole kopertę
- Dla Kate- odczytałam cicho napis na kopercie. Wszędzie rozpoznałabym to lekko pochyłe, nerwowe pismo. Niall. To on był nadawcą listu. Pośpiesznie rozerwałam kopertę i wyjęłam z niej niewielką kartkę. 

"Ubierz się ładnie i o 19:00 wyjdź przed dom.
Będę czekał. 
Niall"

Na mojej twarzy pojawił się szeroki uśmiech. Zabrałam ze sobą list i szybko pobiegłam do pokoju się przyszykować.

*Oczami Nialla*
Wszystko było już prawie gotowe, Pozostawało mi jż tylko odebrać z kwiaciarni bukiet dla Kate i kupić jej jakiś drobiazg. Muszę ją zdobyć. MUSZĘ. Bez niej moje życie nie ma sensu...

*Perspektywa Kate*
Nieubłaganie zbliżała się godzina 19:00 a ja z każdą minutą byłam coraz bardziej zdenerwowana. Wcześniej wybrałam idealną stylizację na ten wieczór, zrobiłam sobie lekki makijaż i ogarnęłam moje niesforne loki. Wyglądałam całkiem dobrze. Lecz nie zmieniło to faktu że byłam strasznie zdenerwowana. Nie mogłam opanować drżenia rąk. Nagle usłyszałam dzwonek to drzwi. Kurcze. Miałam czekać na Nialla przed drzwiami. Pierwsza wpadka tego wieczoru. Ciekawe: ile ich jeszcze będzie?? Zbiegłam po schodach i otworzyłam chłopakowi drzwi. Popatrzył na mnie tymi swoimi cudownymi, niebieskimi oczami, a mnie przeszły dreszcze. Tak. Z pewnością się w nim zakochałam. Przez chwilę pozwoliłam sobie na zatonięcie w jego niebieskich oczach, ale zaraz się opamiętałam. Spuściłam wzrok i automatycznie się zarumieniłam...

*Paczadłami Nialla*
Chwilę wpatrywała się we mnie jak zaczarowane, ale już po chwili zdała sobie sprawę z tego co robi i spuściła wzrok.Jej policzki oblały rumieńce. Kurcze. Ale ona słodko wygląda gdy się rumieni. Dopiero po chwili zauważyłem jak pięknie wygląda. Miała na sobie śliczną, żółtą sukienkę, delikatny makijaż i włosy w artystycznym nieładzie. Dosłownie nie mogłem od niej oderwać wzroku. W delikatnym świetle lamp wyglądała jak anioł. Którym przecież była...

*Perspektywa Kate*
-Niall... idziemy??- zapytałam nieśmiało tym samym wyrywając chłopaka z zamyślenia.
- Tak...chodźmy. Aha... to dla ciebie- powiedział blondyn podając mi bukiet czerwonych róż.
-Dzięki- mruknęłam. W pewnym momencie Niall wziął mnie za rękę i pociągnął w zupełnie mi nieznanym kierunku. Pod wpływem jego dotyku zadrżałam. Już po chwili byliśmy nad brzegiem Tamizy. Z daleka ujrzałam małą, oświetloną świeczkami łódkę przycumowaną obok pomostu. Gdy zbliżyliśmy się od niej aż oniemiałam ze zdziwienia. Cała łódka była przystrojona kwiatami i świeczkami. Niall wszedł do niej i pomógł mi zrobić to samo. Gdy usiadłam obok niego chłopak zaczął wiosłować i już po chwili byliśmy na samym środku Tamizy. Niall nie wiadomo skąd wyjął gitarę i zaczął śpiewać "Stole my heart".

The night shines
It's getting hot on my shoulders
I don't mind, this time, it doesn't matter 
'Cause your friends
They look good and you look better
Don't you know all night
I've been waiting for a girl like you
To come around, 'round, 'round

Under the lights tonight
You turned around
And you stole my heart
With just one look
When I saw your face
I fell in love
It took a minute, girl
To steal my heart tonight
With just one look, yeah
Been waiting for a girl like you

I'm weaker 
My words fall and they hit the ground
Oh life, come on head
Don't you fail me now
(Don't you fail me now)
I start to say
I think I love you, but I make no sound
You know cause all my life I've been waiting
For a girl like you to come around, 'round, 'round

Under the lights tonight
You turned around
And you stole my heart
With just one look
When I saw your face
I fell in love
It took a minute, girl
To steal my heart tonight
With just one look, yeah
Been waiting for a girl like you

There is no other place that I would rather be
Than right here with you tonight
As we lay on the ground , I put my arms around you
And we can stay here tonight
There's so much that I wanna say
I wanna say

Under the lights tonight
You turned around
And you stole my heart
With just one look
When I saw your face
I fell in love
It took a minute, girl
To steal my heart tonight

Under the lights tonight
You turned around
And you stole my heart
With just one look
When I saw your face
I fell in love
It took a minute, girl
To steal my heart tonight
With just one look, yeah
Been waiting for a girl like you
Been waiting for a girl like you

W moich oczach pojawiły się łzy szczęścia.On na prawdę mnie kochał. Gdy skończył odłożył gitarę i spojrzał na mnie swoimi niebieskimi tęczówkami. Jego wzrok był przepełniony miłością. 
- Kate... ja na prawdę cię kocham i zrobię wszystko żeby cię zdobyć- powiedział i delikatnie ujął moją dłoń.
- Niall... nie musisz nic robić... już mnie zdobyłeś. Kocham cię. Uświadomiłam to so...- nie dokończyłam mówić bo chłopak mnie pocałował. Gdy się od siebie oderwaliśmy Niall spojrzał na mnie z wielkim uśmiechem.
- Kocham cię Kate. Czy zostaniesz moją dziewczyna??- powiedział.
- No jasne że tak głuptasie- zachichotałam i znów go pocałowałam...

****************************************************************************
Ta dam!! Myślę że rozdział się wam spodoba. Pisałąm go głównie na fizyce, chemii i geografii. Pamiętajcie o komentarzach. 

Pozdro!!

5 komentarzy:

  1. wiadome, że się spodoba ! jak mógłby nie ? przecież jest fantastyczny cudowny, boski, wspaniały i wiele innych ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeej super rozdzial. Nawet nie wiesz jak się szczerze że Nialler w końcu ma swoją drugą połówkę. Troche mało tu Harrego i Britt ale jest super <3

    OdpowiedzUsuń
  3. pisanie w szkole rozdziałów to świetna metoda ;pp
    genialny rozdział ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest świetnee !!! Dziewczyno masz talent ;) Mnie od tej romantyczności aż dreszcze przeszły ;D xD

    OdpowiedzUsuń