Łączna liczba wyświetleń

środa, 5 września 2012

Ogłoszenia parafialne... ;D

Proszę was przeczytajcie to!!!!
Ok no to ja zacznę od początku...chodzi mi głównie o wynik ankiety dotyczącej prowadzenia bloga.
Tutaj macie screena:
Tak jak zadecydowaliście mój blog będzie miał 35 rozdziałów + epilog i proszę nie zabijcie
mnie za to bo to była wasza decyzja. Oczywiście o nic was
nie oskarżam. Broń Boże. 

No i druga sprawa. Chodzi mi o bloga o Dianie. Prawie nikt go nie czyta więc chyba go 
zawieszę. Nie wiem już co myśleć. Powiedzcie mi: czy on jest aż tak
beznadziejny??
Dopiero teraz akcja miała się tak naprawdę rozkręcić...no ale cóż skoro
nikt tego nie czyta...jest mi z tego powodu trochę smutno,
ale mówi się trudno.

Jeśli chodzi o trzeciego bloga to jego też czyta coraz mniej osób. Ale spokojnie, jego
chyba nie zawieszę...
Nie mogę wam tego zrobić. Zwłaszcza że teraz mam zamiar zakończyć tego bloga.

Mimo wszystko i tak zapraszam was na pozostałe blogi. 
Linki do nich są w zakładce Moje blogi.

Ok nie będę was już męczyć tymi złymi wiadomościami. Mam nadzieję że mnie nie 
zabijecie.

Pozdro!!

1 komentarz:

  1. NIE WIERZE ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( TY MI TO NAPRAWDĘ ZROBIŁAŚ ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( JEST MI MEEEGA SMUTNO ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

    OdpowiedzUsuń